Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Halutaan vuokrata työtilaa

From: Häkä (hleino@abo.fi)
Date: 31.07.2002 - 10:27:27

Hei!

Se jota minä voin suositela on että kysyt helsingin kaup.[vaikkakin se ei ehkä
ole suotuisa] ja taidetoimikunnalta[uudenmaan, Ratapihantie 9, 0205163146[Liisa
Heinonen]liisa.heinonen@eslh.intermin.fi] jos heillä olisi vapaa talo jossain
lähistöllä...niin kuin PUNK ry...[katso alemmas]....

muuten, voit aina valloita talon muutamien taiteilijoiden kanss.

Häkä

Helsinkiin on kesän aikana perustettu uusi yhdistys PUNK ry
(Pääkaupunkiseudun Underground NuorisoKulttuuri). Yhdistys on vuokrannut
Helsingin Käpylästä talon, jota nyt remontoidaan talkoovoimin. Taloon on
tarkoitus tulla keikkatiloja ja treenikämppiä, mutta mahdollisesti myös
kokous- ja toimitilaa.
> Hei,
>
> Kuten otsikko sanoo. Tarvitsisin työtilaa Helsingin kantakaupungin
> alueelta, mielellään maanpäällistä ja muualla kuin katutasossa.
> Valoisuus eli isot ikkunat on ehdoton vaatimus. Oma rauha pitäisi
> olla, eli tila pitäisi pystyä jakamaan niin ettei siitä tule
> avokonttoria. Kanssaihmisiltä odotan siisteyttä ja ammattimaista
> suhtautumista kyseisiin tiloihin.
> Otan mielelläni myös vastaan neuvoja ja vinkkejä siitä mistä
> tällaisia tiloja kannattaisi (tämän listan lisäksi) kysellä.
> Vaikka olen tainnut kysellä täällä jo aiemminkin.

> [...]

Outside of a dog, a book is man´s best friend. Inside of a dog it´s too dark to
read.
     - Groucho Marx