Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pilapiirtäjille töitä

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 20.07.2002 - 13:11:11

Tämmöinen kysely tuli. Karikatyyriautomaattihan on menossa festareiden
jälkeen kai taiteiden yöhön. Mitä luulette Leif, Tape & kumpp. riittääkö
piirtäjillä kunto vai alkaako kone yskähdellä jo tuossa vaiheessa?

Reima Mäkinen

Kyselen kauttasi pilapiirtäjiä tänne Forssaan, Kehräämön
Yö ja Päivä -tapahtumaan.

Kyseinen tapahtuma järjestetää 30-31.8. taas Forssassa ja alustavia
lisätietoja löydät www.loimihelmet.net -sivulta. Pe-ilta on klo 17-23.00 ja
la klo 10-14.00. Jompi kumpi tai molemmat käy. Samana viikonloppuna täällä
on kolmannet Mykkäelokuvafestivaalit (www.forssasilentmovie.com ) ja
monenlaista väkeä on liikkeellä.

Tämän vuoden Kehräämö -tapahtuma on siirretty suunnittelupöydälle ja
mielellämme ottaisimme mukaan jonkun, joka tekisi yleisöstä pilakuvia,
euroja vastaan tietenkin. Kuten viime vuonna kerroin tarjoamme tilan
(sisällä tai ulkona teltassa/taivasalla), mutta muita kustannuksia emme saa
hoidettua. Hinnoittelun kautta toivon mukaan saatte kustannuksia peittoon ja
mainetta kasvatettua...

Tämän vuoden tapahtumaan on saatu "päällepäsmäriksi" Matti Isotalo
(wiz.dalamar@sci.fi). Tässä vielä kännynro 050-336 3253, jos asian tiimoilta
tulee jotain lisäkysymyksiä.

Tokihan minäkin olen käytettävissä... Olemme Matin kanssa yhteyksissä kaiken
aikaa

Annele Kasurinen
Loimihelmet
Koulukatu 13, 30100 Forssa