Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Todellista vai hysteriaa?

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 05.07.2002 - 13:14:14

>Kommetteja vielä Vesalle, Auralle, jne.

>Lain säädännössä (johon uhkaukset, rajoitukset, korvausvaatimukset jne.
>perustuvat) EI puhuta fan-artista tai internetistä tai mp3:sta, tms.
>erikseen!

>Luvallinen on luvallista, luvaton on luvatonta, laillinen on laillista,
>jne...

No en tiedä ovatko kaikki kysyneet mitään lupia, mutta itse olen ainakin
aina pistänyt sähköpostia ja kysynyt fanartista. Silloin ainakin tietää,
että homma on ok. Tässähän on taas sitten kyse siitä, mieltääkö jonkun
fanartsivun julkaisutoiminnaksi vai henkilökohtaiseksi harrastukseksi.
Tietenkin on eri asia piirtää jotain ison yhtiön hahmoista (kun yhtiöllä on
selvä ohje siitä mitä saa tehdä) kuin jonkun yksittäisen piirtäjän hahmosta;
vaikka pohjimmiltaan kyse onkin ihan samasta asiasta. Jokaisen kasvottoman
suuryrityksen takana on useita yksittäisiä henkilöitä.

Aura

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com