Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan rahastus

From: vekatai@utu.fi
Date: 02.07.2002 - 08:03:03

Niin, kun nyt tarkemmin muistelen (albumi ei ole käsillä) niin Otsamon
Homunculucsen taisikin julkaista Drawn&Quartely.. no, mikä tie vaan.

>Pitäisikö Sarjainfon
> pintaliitää?

Eiiii kai.. sitten siinä pitäisi julkaista nelivärisarjojakin, jotain
Pokémonin tasoista, silloin ainakin lapset pakottaisivat vanhemmat
ostamaan lehden.. R-kioskimyynnistäkin on jo kokemuksia.. vertailun
vuoksi, mitä jos Ankkalinnan Pamauksessa julkaistaisiin "ennennäkemätöntä
Barksia". (Onhan siinä ollutkin, mutta myyntiluvut eivät silti tainneet
kohota rakettimaisesti?)

>mihin tarvitaan "Elokuva" -lehteä btw?)

Omasta mielestäni ei yhtään mihinkään. Minä luen Empireä
(www.empireonline.co.uk), josta Elokuva (ja Nyt-liite ym.) kopioivat
ideoitaan.. Saman poppoon laatima kritiikitön ilmaismainosjulkaisu Trailer
("tämän lehden arvo 2 Euroa!!") kertoo minulle ihan riittävästi elokuvista
joita en aio ikinä katsoa.

t. Vesa