Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan arvostus nousussa

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 03.07.2002 - 10:16:16

>Mutta että oman albumin tarjoaminen kustantajalle... Sehän ei vaadi mitään
>muuta kuin että tarjoaa. Eihän sitä tiedä, vaikka kustantaisivatkin.
>Kannattaa
>tietysti pohtia, kenelle ja millä verukkeella sitä tarjoaa, esim. "tuoretta
>suomalaista naissarjakuvaa" on hyvä slogani. Menee läpi kaikille.
>
>Ei se niin harvinaista ole, että sarjakuva-albumeita julkaistaan muiltakin
>kuin
>vanhoilta tekijöiltä. Helsingin sarjakuvafestareillakin on
>kirjaesittelyissä
> [...]

Festareille olen menossa, toivon mukaan jonkun uuden jutun kanssa (vaikka
onkin aika epätodennäköistä että mitään ehdin saada aikaiseksi). Kaikki
vanhat ovat sen verran... ööh...

Ehkä marssin joskus kustantajalle, sitten kun homma on vähän enemmän
hanskassa. Ehkäpä siihen mennessä on Suomenkin sarjakuvakulttuuri muuttunut.
(Niin että jonkin peräkylän huoltoasemalla istuu joku yli 12-vuotias
lukemassa sarjakuvaa..?)

Aura

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: