Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [puhekupla] mummosarjakuvalle piirtäjä

From: low.rider@suomi24.fi
Date: 18.04.2002 - 19:44:44

Mellu & Elviira -mummosarjakuvalle pitäisi saada piirtäjä.

Käsikirjoituksia on kertynyt hyvän mittaa pöytälaatikkoon. Aion luopua sarjan
epäkeskosta runomitasta ja pohjan/savon murteen sekoituksesta ja tehdä sarjasta
"oikean" sarjakuvan.

Siinäpä olisi vallan mainio reikäpäinen mummosarja mihin vaan lehteen, kunhan
piirtäjä löytyisi. Itse olen sitä joskus tuhertanut, ja semmoisenaan se
onkin toimiva, mutta jälki on liian yksinkertaista päivälehtien makuun.

Ideana olisi että pitäisi pystyä vangitsemaan Elviiran (sen petroolikanisterin
näköisen) mummon olemus ja luoda ilmeikkäät hahmot jotka toimisivat päivälehdessä.

Sarjaa voi käydä katsomassa osoitteesta http://www.kupla.net/viik/00.html

Yhteyksiä voi ottaa osoitteeseen: petrihannini@hotmail.com

Testaa nukutko hyvin?: http://www.suomi24.fi/testit/