Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] piipaa puupaa

From: vekatai@utu.fi
Date: 18.04.2002 - 21:44:44

> Mutta vieläkään sitä ei saatu annettua I.Heilälle.

Eikä Juho Juntuselle. Mutta työn sankari Petrille kyllä suo tunnustuksen
ilomielin. Kun tuo vaan joskus muistaisi lähettää lokakuussa häneltä
ostamani Väinö-originaalin..

(juu juu, paraskin olen puhumaan kun muutaman henkilön töitä lojuu
palauttamattomina vieläkin CCC:n arkistotiloissa.. eli sori esim. herra
Kivi..)

Olikos hatutusillallisilla kivaa, muuten??

t. Vesa