Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Onko täällä turkulaisia?

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 18.04.2002 - 14:36:36

Moi,

onko tällä listalla sellaisia ihmisiä, jotka asuvat Turussa, mutta eivät ole
Turun sarjakuvaseuran sarjakuva@utu.fi -listalla? Seuran olemassaolon
kannalta eletään mielenkiintoisia vaiheita ja haluan forwardoida erään
viestin kaikille Turun sarjakuvapiirtäjille, kirjoittajille ja muuten
vaan sarjakuvista kiinnostuneille.
Voisitteko ystävällisesti vastata minulle, kiitos.

t: Teemu Ollikainen / Turun sarjakuvaseura

ps. käykää kaikki äänestämässä orkesteria nimeltä
The Revolutionary Southern Amphetamines Rockin SM-kisojen välierissä
osoitteessa www.soundmen.net! Saitilla myös mahdollisuus kuunnella
biisiämme. Rock!