Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Suuret & Mahtavat printterit?

From: Janne Kuusinen (jkuusine@siba.fi)
Date: 02.04.2002 - 18:49:49

 Tästä ei käsittääkseni ole Puhekuplassa vielä ollut liiemmin juttua.

 Olen hankkimassa uutta printteriä mahdollisimman tarkkaa
mustavalkosarjakuvien tulostamista ajatellen. Onko muilla panna jakoon
jonkinmoista kokemuksentynkää: laserin puolelle varmaan mennään, mutta
lähinnä nuo muste/jauhe/vaimitäsenytonppatruunakustannukset pelottavat
jo nyt. Haussa on myös kunnollinen, tasainen, musta jälki, jota kelpaa
katsella edes jotenkuten sitten vielä eläkepäivinä.

 Tällä hetkellä esimerkiksi vaahtoavat Helwett-Packard LaserJet'n
1200:sesta. Liekö tuo maineensa veroinen peli?

Ystävällisin terveisin
Janne Kuusinen
sarjakuvaaja
jkuusine@siba.fi