Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine Turun sanomissa

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 12.03.2002 - 10:25:25

Heikki Jokisen, Vesa Kataiston ja minun vastineet sitten julkaistiin kuin
julkaistiinkin Turun Sanomissa (12.3. s.14). Laine oli kirjoittanut myös
vastavastineensa ja piirtänyt (huonosti) oheen sarjakuvankin aiheesta.
Itsepintaisesti mies pistää vastakkain VIIHDEsarjakuvan ja
laatukirjallisuuden. Sarjakuvaa ei saisi tukea, koska Aku Ankan levikki on
niin korkea!

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -
YO-kylä 52 A 26 --------------- -
20540 Turku ------------------- -
timoro@hotmail.com
timoro@sunpoint.net
¨¨ Personal:
http://www.geocities.com/timoro2/
¨¨ Ankkalinnan Pamaus:
http://welcome.to/ankistit
"Rumble on, buxom bumble bee!
Go sit on cowslip - far from me!"

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: