Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] naispiirtajat huom

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 27.02.2002 - 18:50:50

hei frouvat,

yksi uusi varteenotettava ranskalainen kustantamo alkaa julkaista sarjana
naispiirtäjien töitä. Pyysivät nähtäväkseen nastekijöiden
albumeita, ei aiemmin ranskaksi julkaistuja.
Käännöslyhennelmä englanniksi tai ranskaksi ei varmaan
haittaisi. (Ranskalaiset heräsi tähän naissarjakuvaan tai
sen puutteeseen viime vuonna. Nyt kaikki haluu julkaista naisia! snort.)
Kiinnostuneet, toimittakaa albumeita mulle päin, meen tonteille tod.näk.
maaliskuun loppupuolella ja voin viedä mukanani.

t. roju

        Johanna Rojola
        Porthaninkatu 4 C 67
        FIN-00530 Helsinki