Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Käyttäkääjos haluatte

From: Kari Salonen (karisa@kolumbus.fi)
Date: 15.02.2002 - 21:32:32

Samaa mieltä...

En tiedä, mutta aika pölijä juttu tuo oli. Mies korvasta on hyvä alku, mutta
>tuo selittyy kyllä tyhjäksi koko juttu, alitajunta ja noin. Tekorankka loppu.
>Kannattaa keksiä jotain uutta siihen loppuun ja kehitellä.

Tuossahan oli vasta hyvä ja kiinnostava alku, mitä sitä nyt heti tappamaan
jollain ilmeisellä pyssynlaakilla?
Laita se pikkumies kysymään mies Ykköseltä, miksi se haluaa itsensä pois
päiviltä.
Ja onko sillä häiskällä tosiaan niin tylsä alitajunta, että sekin pukeutuu
pukuun?
Tai voisihan se alitajunta toisaalta ollakin sellainen pikkutarkka
tarkastajatyyppi, salkku vaan vielä käteen...
Minä ainakin pitäisin sen mies Kakkosen pienenä ja katsoisin, mihin ne
tuosta alkuasetelmasta oikein pääsevätkään.

Greetings

KariS
karisa@kolumbus.fi
"Työmme on tietää kaikki.
- Sanoisin jopa: tiemme on työtä kaikki."