Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Käyttäkääjos haluatte

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 16.02.2002 - 13:32:32

> Ja onko sillä häiskällä tosiaan niin tylsä alitajunta, että sekin
> pukeutuu pukuun?

Hei, tuo on aika hyvä pointti! Vähän outoa, että alitajunta näyttää samalta
kuin mies itse. Sillä ei ilmeisesti ole minkäänlaista rajaa tietoisen minän ja
alitajunnan välillä, mikä on toki huolestuttavaa. Äijähän vastaa
kysymykseenkin, että joo, haluan minä kuolla.

Alitajunnan pitäisi olla jotain sekavampaa kuin salkkumies. Varsinkin
salkkumiehen alitajunta.

ville