Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Käyttäkää jos haluatte

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 16.02.2002 - 01:12:12

> Käsikirjoitus
> Harhaa?

Samaa mieltä kuin Ville ja Kari; lupaava alku, mutta tyypillisen
teiniangstinen lopetus. Minä olisin mielelläni seurannut miehen ja
pikkumiehen yhteiseloa pidempäänkin. Korvasta tuleva mies on aina
kiinnostava alku. Mutta ei sitä tarvitsisi minusta selittää mitenkään
että se on alitajunnasta.
Kuoleman käyttö tarinoiden ratkaisuna on kyllä aika halpa keino
luoda dramatiikkaa. Ehkäpä kenenkään ei tarvitsisi kuolla tuossa.
Tarinan nimeä voisi myös miettiä vähemmän selitteleväksi.

Tyylillisesti tuosta tuli muuten vähän mieleen David B:n unijutut
tai saksalainen Ulf K ennen kuin siitä tuli teutoninen Andi Watson.

terv.
mika