Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jalava/Tiffany/originaalit

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 04.02.2002 - 20:33:33

MarkoT:
>Jalavasta olin tosissani. Olisin niin mielelläni ostanut Tiffanyn, mutta se
>oli kannesta kanteen pilattu. [...]Minulle ne puuttuvat viivat oli
>tärkeitä.

Vaan minkäs teet jos syndikaatti ei tarjoa parempia "originaaleja". Näinhän
asia muistaakseni oli. Tässä on nyt tehty se että alkuperäispiirroksia ei
lie talletettu. Eli sarjakuva on tarkoitettu painettavaksi. Otetaan filmit..
ja otetaan kopion kopioita, ja poltetaan originaalit, jee.

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -