Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kysymys tekstauskynistä

From: samulivi@picasso.pspt.fi
Date: 04.02.2002 - 08:43:43

Nyt puhut Kari asiaa! Todellakin! Itse asiassa samahan pätee kaikkeen
mitä täällä paskaisessa loukossa voi kuvitella "saavuttavansa".
Samantien kaikki polttamaan säälittävät vauvakuvanne ja naurettavat
ylioppilaspotrettinne, jossa olette ahtautuneet tukaliin,
sopimattomiin juhlapukuihinne ja kuvittelette vielä kenties
saavuttavanne jotain "suurta". Ja puhelinmuistiot kannattaa myös
tuhota, lapsellistahan olisi kuvitella, että joku niistä tyypeistä
joihin olette elämänne varrella sattumalta törmänneet, olisi
oikeasti "ystäväsi"...

Sillä faktahan on, että kaikki me kuollaan ennemmin tai myöhemmin,
siis miksi turhaan edes yrittää mitään. Taidankin tästä mennä
jonnekin hankeen makaamaan ja odottaa että henki lakkaa kulkemasta.

Samuli

PS. Aura, sinulla on hyvä asenne, ja osaat varmasti sanomattakin
jättää tuollaisten karien katkeroituneet kommentit omaan arvoonsa.
Silti ottaa päähän lukea tuollaista kitkerää tilitystä tältä muuten
hyvältä palstalta, varsinkin vastauksena ihan asialliseen
kysymykseen. Aina voi lukea sanomalehtien yleisöpalstoja, jos tuon
kaltaisella jöötillä \/ haluaa itseään viihdyttää.