Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] suunitteila lehti

From: Miikka Mattheiszen (miikka.mattheiszen@sunpoint.net)
Date: 04.02.2002 - 08:59:59

nyt olen ajatellut suunitella festareille jotain lehteä. En kyllä yhtään tiedä minkälaisesta hahmosta alottaisin ja minkälaista sarjakuvaa. Auttakaa te minkälaista sarjakuvaa haluatte lukea? teillä on mahdollisuus vaikuttaa mitä myyn festareilla. Kannattaisiko lehdestä sitten tehdä ihan vakituinen.
Lehteä tekee minun kanssa Jori-Pekka Rautalahti.

Terv. Miikka
-
Sunpoint.net ilmoittaa:

Sunpoint.netistä saat luotettavan sähköpostiosoitteen maksutta.
http://www.sunpoint.net/SunAds/click.htm?mode=footer&id=67&jump=http%3A%2F%2Fwww.sunpoint.net