Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kysymys tekstauskynistä

From: Kari Sihvonen (sihvis@hotmail.com)
Date: 01.02.2002 - 12:45:45

>Mitä yleensä käytetään tekstaukseen? Ihan vain tavallisia huopakyniä vai
>onko olemassa joku musteella täytettävä kynäntapainen? Huopakynissä vaan on
>se että säilyykö jälki....
>
>Aura I.

Mitä väliä katoaako jälki vuosien saatteessa. Ei kukaan muutenkaan halua
mitään kämäsiä originaaleja ostella (vielä kummallisempaa on kuvitella, että
joku sepe haluaa itse omia harrastelu töpöttelyjään säilöä) -Ellei sitten
ole joku iso nimi, jota kenestäkään suomalaisesta takahikiänkekestä tule
vaikka kuinka "piirtelisi".

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com