Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kulttuuriteko egmontilta!!!

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 09.01.2002 - 15:02:02

> Milk & Cheese on minun mielestäni huono. Itsetarkoituksellista mukarankkaa
> hÖlmöilyä. Peruskonsepti naiivi. ei edes hyvällä tavalla naiivi vaan huono.
> Jutut ei johda mihinkään. Mutta siitä pitää varsin moni. Hyvä niin.

Niin, ei se minustakaan mikään nerouden loistava kirkastuma sarjakuvana ole,
mutta silti pal paree kuin Myrkyn räkäpissakakka-hahhaa-sarjat. Jos vain
nykyteinikki ymmärtäisivät lukea enemmän sarjakuvia eivätkä vain tappaisi
hevimetallin (tarkoitan musiikkityyliä) ja 7-päivää lehden vaikutuksen alaisina
toisia teinejä ja kännykkäkauppiaita... Milk & Cheesehän on NIIN kasvattava
roolimallisto..

t. Vesa