Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kulttuuriteko egmontilta!!!

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 09.01.2002 - 11:10:10

> steven on tyhmä. mutta hauskalla tavalla tyhmä.

Niinpä. Pitää olla viksu osatakseen tehdä tyhmiä sarjakuvia, "hyviä" ja huonoja
nyt osaa vääntää kuka vaan. Ks. Life in Hell, Hannes, Nyrok City, Firkin,
Läski-Freddyn kissa, Niilo Pielinen...

> en taas oikein ZIPPY
> sarjakuvaa ymmärrä oikein miksi monet siitä vaahtoaa?

No ehkä siksi kun se on niin outo. Ynnä (silti) King Feature Syndicaten
levityksessä. En minäkään siitä nyt niin hirveesti, mutta... Jim Woodringin
Frank on häiriintyneimpiä juttuja mitä olen konsaan lukenut. Mutta mixei Myrkky
julkaise (Tähtivaeltajasta tuttua) Milk & Cheese:ä? Liian intelletkua?

t. Vesa