Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Disney pomottaa, alamaiset niiaavat

From: Jii (Jii@jasso.com)
Date: 05.12.2001 - 23:59:59

> Miksei silti vaikka jotain Jassoa
> kannattaisi ihan piruuttaan tyrkyttää Nalle Puhin tilalle?!

Hyvä veto Reima, Heh! Niin sitä pitää; paina päälle!

Alkuperäinen Nalle Puh -kirja oli muuten aika vaikeaa ääneenluettavaa, mutta
kolmevuotias poigani nauroi silti ihan kippurassa niiden otusten
kommenteille tuon tuostakin. Olin jotenkin aika yllättynyt, kuitenkin, kun
se nyt oli vähän sellaista monimutkaista lauserakennetta kuitenkin...

Mugavaa Joulua Kaikille,
Jii