Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] rasterisota!

From: Timo Kokkila (tkokkila@saunalahti.fi)
Date: 29.11.2001 - 14:48:48

Photoshopin rasterista: Itse olen käyttänyt harmaasävykuvan tulostukseen omalla 300 dpi Canon laserillani seuraavaa asetusta. (Photoshop 4) File-valikosta löytyy Page setup, josta valitset Screen, jolloin saat esiin halftone screen-asetukset. Ota ruksi pois "Use printer's default screen" ruudusta ja kas, pääset valitsemaan rasterin tiheyden, muodon ja kulman. Tiedä sitten toimiiko mustesuihkuilla.

Timo Kokkila
e-mail: tkokkila@saunalahti.fi
www.saunalahti.fi/tkokkila