Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] al williamson ja rasteri

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 27.11.2001 - 22:47:47

al williamson käytti paperia johon piirsi ääriviivat. no sitten se kostutti
puhtaan pensselin veteen ja laski siveltimen paperille ja kas. paperista
ilmestyi harvarasteri. no. sitten kun se oli kuivanut se vetäisi toisen
kerran. ja kas rasterista tuli tummempi.

ihmeellisiä paperia näköjään on ollut joskus muinoin. mutta vaarallisia
varmaan. minua tahtoo jo näköjään normaalipaperitkin ärsyttävän. siis ihoa.
pitää varmaan ammattia vaihtaa tai rueta piirtämään muoville.

p. tikkanen