Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] KK-Sarjis

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 28.11.2001 - 00:18:18

Tiedoksi niille, jotka eivät vielä ole huomanneet: KK-Sarjis on ainakin
toistaiseksi lopettanut toimintansa. Minun luotsaamaani pienlehtipalstaakaan
ei siis enää ole, eikä sinne kannata uutisia lähetellä. Toivottavasti muita
kanavia pienlehtien mainostamiseen sikiää printti- tai nettipuolelta.
Kannattaa laittaa arvostelukappaleita ja uutisia ainakin nakki.orgiin.

t: Maria :c))