Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Pauli Kalliolle puukkoa selkään Rumbasta!

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 14.11.2001 - 22:39:39

Jep, olisihan se kiva että olisi joku järjestöntapainen ettei jokainen
työantaja voisi pompotella sarjakuvantekijöitä ihan miten vaan. Jonkinlainen
"isoveli" turvaamassa oikeudet...? Ärsyttää kun en ole itse vielä kovin
selvillä edes nykyisistä kiemuroista, mutta onneksi en ole vielä kovin
pitkällä sen "rip-off mangani" kanssa. ....joten on aikaa ottaa selvää.

Aura