Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pienlehti comics spesiaaliin tekijöitä

From: martin.sandvik@jippii.fi
Date: 15.11.2001 - 06:58:58

No niin arvoisat piirtäjät tässä tulee vieläkin yksi tälläinen piirtäjä ilmoitus =) teemme pienlehti comicsin kakkosnumerosta spesiaalin ja tarvitsemme siihen lisää tekijöitä ei ole varma jatkaako kaikki, mutta myös lehdestä on tulossa sen verran paksua, ettemme ehtisi tekemään. Tämä Spesiaali tarkoittaa muutakin kuin pelkkää paksua numeroa nyt on tyyli ja sarjakuva aihe vapaa. Saa tehdä mitä sarjakuvia vaan ei pelkkää huumoria vaan muitakin!!!Esim: Supersankari, Scifi, Action, Todellisentuntuista.... mistä ikinä piirrättekään. Ilmoittakaa Minulle!
1 Numeroon saimme ihan hyvin tekijöitä ja Se on kohta ilmestymässä =)

Martin