Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [kuulutus] Vielä 2002 Pienlehtitaivaasta

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 13.11.2001 - 16:30:30

Moi taas!

Tämä viesti on kaikille niille, jotka ette uskaltanut laittaa mulle
sähköpostia ja ilmoittautua auttamaan ensi vuoden Pienlehtitaivaan
järjestämisessä, koska pelkäsitte olevanne ainoita ja koko paskan kaatuvan
niskaanne...

Nyt voitte rauhoittua, sillä ihmisiä on jonkin verran ilmoittautunut, eli
jonkinlainen posse saadaan kasaan. Pistäkää nyt sitä mailia tulemaan, niin
saadaan jengistä isompi ja useampia ideoivia päitä sekä terveitä käsipareja
mukaan!

Hop hop!

t: Maria :c))

P.S. Jos haluat tehdä jotain ihan tiettyä, esim. jotain itse ideoimaasi
loistavaa juttua, jota Taivaassa ei vielä ole, niin se käy mainiosti. Eli
yhteyttä reippaasti.