Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuvasi Unkariksi? (kysymys)

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 13.11.2001 - 13:42:42

Heippos!

Minua lähestyi tässä taannoin kielenkääntäjä, joka on erikoistunut unkarin
kieleen. Hän tiedusteli, mahtaisiko sarjakuvan piiristä löytyä ihmisiä /
kustantamoita, joita kiinnostaisi käännättää sarjojaan Unkarin markkinoita
ajatellen. Ilmeisesti hänellä olisi joitakin kustantamokontakteja kyseiseen
maahan.
Jos joku on vakavissaan tälläisestä projektista kiinnostunut, laittakaa mailia
suoraan minulle, vekatai@utu.fi, niin pistän yhteystietonne eteenpäin. En osaa
sanoa asiasta juuri tätä enempää, joten säästäkää mahdolliset tarkemmat
kysymykset tuonnemmaksi.

t. Vesa Kataisto

PS: Muistakaa Kirjaseikkailu 2001, Pikku Nikke/Goscinny, tänään TV 1 klo 16.55
;D