Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuvia opettamaan Paasikivi-opistolle (Työpaikkailmoitus)

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 13.11.2001 - 13:30:30

Jou jou,

Turun Hirvensalossa sijaitseva Paasikivi-opisto järjestää ensi kesänä
sarjakuvakurssin, jonne he nyt etsivät opettajaa. Hirvensaloon pääsee
puolessa tunnissa bussilla Kauppatorilta. Opiskelijat tulevat olemaan tod.
näk. opistotason porukkaa, 18 v:stä ylöspäin. Olen itse estynyt ottamasta
hommaa vastaan, mutta voin antaa parin vuoden aikana kertyneet
opetusmateriaalini seuraajan käyttöön. Jos nappaa, lue ao. viestistä
lisempää ja ota yhteyttä Anna Hilskaan (anna.hilska@humak.edu), joka toimii
Paasikivi-opistolla suunnittelijana. Paasikivi-opisto on mukava työpaikka.
Jea.