Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sanoma

From: Taina Värri (varri@optimyst.com)
Date: 30.10.2001 - 20:28:28

Tämä sopimushomma pätee myös freelancekuvaajiin ja toimittajiin.
Kuviani alkoi ilmaantua omia aikojaan Ilta-Sanomiin ja Talousanomiin.
Sanomissa elettiin siinä luulossa että olisin allekirjoittanut paperin. Kun
en sellaista tapahtumaa itse muistanut, pyysin tarkistamaan ja eipä sitä
nimmaria siellä ollut. Sain sitten talon taksojen mukaiset (pienet)
korvaukset niistä kuvistani joita olivat julkaisseet ominaan.
Kuvapäällikkö suhtautui asiallisesti, ja sain listat julkaisuista ja siis
korvauksen kuvien käytöstä koska en ollut luovuttanut tekijänoikeuksia.

t Taina

*

             *

      *