Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sanoma

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 29.10.2001 - 12:39:39

Moi. Petteri Tikkanen ei kirjoittanut sopimusta. Ehkä yhden tai kaksi
kuvitusta olen tehnyt sanomalle kun ei ole ollut sopimusta. mutta eipä
tullut tehtyä sitä ennenkään kuin yksi tai kaksi.

se rintama ois pitänyt järjestää jo silloin pari vuotta sitten. mutta suuri
osa ilmeisesti allekirjoitti. eipä noita kuvituksia ole kuitenkaan näkyny
vielä uusintoina, mutta toisiin maihinhan ne voi nyt sitten levitäkin aika
näppärästi, ilman lisäkuluja. pattitilanne.