Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festarit

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 10.09.2001 - 20:48:48

>Eivät festarit menneet ainakaan yleisömäärän puolesta kovin hyvin. En
>tiedä, suorittivatko järjestäjät laskentaa,
Kyllä tästä syystä oli juuri ne liput. Muuten kun se laskenta menee päin
honkia, niin kuin viimevuosista ja "poliisien 20 000 kävijän" arvioista on
huomattu.

>mutta myyntitiskin takaa
>katsottuna oli kävijämäärän vähennys viime vuoteen verrttuna huomattava,
Juttelin asiasta parin ihmisen kanssa, mutta he eivät tälläistä olleet
huomannett.

>ehkä n. 40%. Nimenomaan satunnaiset poikkeajat puuttuivat, kuten epäilin
>tällä palstalla viime viikolla. Sateellakin oli kieltämättä osansa. Varsin
>moni kävijä kävi molempina päivinä.
Sade vaikutti joo, ja sunnutaikävelijöitä oli aika paljon. Mutta olisitpa
nähnyt niiden naaman kun kerrottiin, että täällä mitään kirpparia ole.

>Kauppiaissa oli tyytymättömyyttä, esimerkiksi Helsinki Media jäi kokonaan
>pois.
Haluaisin itse tehdä jonkinlaista tutkimusta asiasta, siis vähän
tarkempaakin kyselyä juuri kauppiaille. Täytyy nyt katsoa, kiire on muiden
työhommien kanssa (Ja ensi vuoden festarienkin kanssa!).

Meillä on tosiaan se purkukokous torstaina, eli sen jälkeen tulee enemmän
TIETOA asiasta.

Reima