Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Festarit....

From: Herkko Eskelinen (herkko.eskelinen@surfeu.fi)
Date: 10.09.2001 - 19:03:03

Voisko olla osasyynä se, että manga näyttää kovin samantapaiselta vähän jokapaikassa ja
euroopan/amerikan sarjakuvat on sitten tyylillisesti enempi rönsyileviä.

...et niinku kun ottaa mangavaikutetta, ottaa niinku MacDonaldsia ja kun ottaa amerikka/eurooppavaikutetta, ottaa tsäkällä isosta menyystä.
(jos tän mun vertauksen/ajatuyksen pystyy ymmärtään)

Monni on hyvä kissa minun mielestä.