Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] [ILMOITUS] Puhekupla tukkii Inboxin

From: Shimo Suntila (siilsu@utu.fi)
Date: 30.08.2001 - 17:27:27

On Thu, 30 Aug 2001, Jarno Elovirta wrote:

> Itse suosisin kahta listaa, mutta en usko että Sarjakuvaseura haluaa
> alkaa maksaa toisestakin postituslistasta. Yksi vaihtoehto on alkaa
> käyttää jotain ilmaista, mainoksia lähettävää postituslistapalvelua,
> mutta siinä on omat ongelmansa ja toisaalta se hankaloittaisi
> asioita.

   Maksaa? Iik. Kaikki listat, joita minä ylläpidän (about 20) ovat
ilmaisia. Jos tulee tarvetta toiselle listalle, luulisin pystyväni
järkkäämään sellaisen.

   Itse olen sitä mieltä, että koska keskustelu on tasokasta, sitä olisi
sääli yrittää hillitä. [ILMOITUS]-tagi on sitä ajatellen hyvä ratkaisu.

- Shimo

--
 Shimo Suntila, shimo@utu.fi \ Scifi * Fantasia * Anime * Tähtien sota /
 http://users.utu.fi/siilsu/  \   Spin * Vapaa Galaksi * Kosmoskynä   /