Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Puhekupla tukkii Inboxin

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 30.08.2001 - 15:13:13

Joujou,

ehdotan, että puhekupla-listan rinnalle perustettaisiin "puhekupla
tiedottaa" -lista, johon tulisi ainoastaan ilmoituksia ja takuulla tärkeitä
viestejä. Haluaisin pois tältä "kuka tän piirsi-tää on jännä manga-kaikki
muut paitsi minä on väärässä" -listalta, mutta kun tämä on ainoa lista,
jossa kerrotaan myös todella tärkeistä jutuista, niin en voi poistua. Jos
olisi olemassa "puhekupla tiedottaa" -lista, kuuluisin siihen, tähän en.

täällä Teemu Ollikainen, Turku.

* Teemu Ollikainen *
* temaol@utu.fi, temeteus@hotmail.com *
* Yo-Kylä 44 A 15 20540 Turku, Finland *
* +358(0)40 553 4198 *
* psychology student, comic artist etc. *