Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Nakki

From: Reima (kuvagra@nic.fi)
Date: 13.08.2001 - 16:37:37

Tämä keskusteluy menee nyt aivan ohi sarjakuva-asian, mutta menköön.

>Pahoittelen sekavuutta. En ole rakentanut vastaavaa aikaisemmin.
>Päätekijä on Herkko, minä.
Hienohan se on, eikä rakenteessakaan ole pahemmin naputtamista, paitsi,
että etusivulla on miljuuna linkkiä jotka kaikki vievät samaan paikkaan.
Siis tyyliin abaut kolme erilaista linkkiä ja niiden takana on se sama
teksti, minkä on nähnyt jo pari kertaa :-)

>Saitti ei ole minua varten, vaan kaikkia kiinnostuneita.
>nakin osoitteeseen tässä vaiheessa lähetetyt viestit tulevat minulle.
Toivon >kuitenkin löytäväni hyvän joukon ihmisiä tekemään juttua nakkiin.
Joku >kiinnostunut tuossa ilmoittautuikin.
Kuten sanottu. Omalla nimellä esiintyminen ei varmaan ainakaan pahentaisi
tilannetta. ;-)

>Mitä noihin muihin saitteihin tulee, luulin unikankareen olevan melko
>turkuvetoinen ja tuosta toisesta en ollut kuullutkaan.
Niin kai se onkin, mutta yhtä suurta maailmankyläähän ne turkulaisetkin on :-)
Ei kai nakista toivota pelkästään Helsinkiläistä ilmiötä vai?

>Kuvittelen edelleen olevani hyvällä asialla.
>terveisin ystävällisesti Herkko
Joo, siis hemmetin hyvähän tuo on, varsinkin jos sitä jaksaa pyörittää tai
saa sen toimimaan niin, että ihmiset osallistuu ja itse jaksaa.
Keskustelupalstat yms. ilmoitustaulut on aina parempi mitä ammattimaisemmin
työkaluin ne on tehty siis väsätty niin että tumpelommatkin osaa käyttää.
Mua tuossa arveluttaa vaan se, että miten noinkin laajan taustan ihmiset
(musiikki, kuvataide sarjakuva, jne.) kokee olevansa samaa perhettä, eli
että olis yhteistä intressiä ja halua keskustella poikkitaiteellisesti.
Toivottavaahan se toki olisi.

Alussa joutuu varmaan tekeen hommia, että se lähtis, muutenhan siinä on
vain tyhjät kuoret ja jos mitään ei näytä tapahtuvan ihmiset alkaa
hyljeksiä "kuollutta" paikkaa.

Reima