Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Nakki

From: Herkko Eskelinen (herkko.eskelinen@surfeu.fi)
Date: 13.08.2001 - 15:36:36

Pahoittelen sekavuutta. En ole rakentanut vastaavaa aikaisemmin.
Päätekijä on Herkko, minä.

Itsetehostusareenani on se herkkoverkko. Tästä ei ollut tarkoitus tulla vastaavaa, siskipä jätin nimeni pois, samoin muutkin nimet. Tavallaan nakki on minun leikkikenttä, mutta saa sinne muutkin tulla leikkimään.
Saitti ei ole minua varten, vaan kaikkia kiinnostuneita.

nakin osoitteeseen tässä vaiheessa lähetetyt viestit tulevat minulle. Toivon kuitenkin löytäväni hyvän joukon ihmisiä tekemään juttua nakkiin. Joku kiinnostunut tuossa ilmoittautuikin.

Mitä noihin muihin saitteihin tulee, luulin unikankareen olevan melko turkuvetoinen ja tuosta toisesta en ollut kuullutkaan. Kuvittelen edelleen olevani hyvällä asialla.

terveisin ystävällisesti Herkko