Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Nakki

From: Herkko Eskelinen (herkko.eskelinen@surfeu.fi)
Date: 13.08.2001 - 17:44:44

Se linkki-juttu toimii niin, että artikkeli-ikkunoihin aukeaa neljä uusinta juttua ja kun arkistossa ei ole vielä paljonkaan, tuntuu sivu toistavan itseään. Kunhan juttua tulee lisää, niin asia korjaantuu...

> Ei kai nakista toivota pelkästään Helsinkiläistä ilmiötä vai?

ei. mie oon Joensuusta alunperin itsekin...

> Mua tuossa arveluttaa vaan se, että miten noinkin laajan taustan ihmiset
> (musiikki, kuvataide sarjakuva, jne.) kokee olevansa samaa perhettä, eli
> että olis yhteistä intressiä ja halua keskustella poikkitaiteellisesti.
> Toivottavaahan se toki olisi.

Arveluttaa se minuakin. Täälläpä ne eri asioista kiinnostuneet ihmiset pääsee kohtaamaan ja saas nähdä. Ei ihmiset kuitenkaan niin yksipuolisia ole, monet on kiinnostuneita monista asioista.... esim. animaationtekijä on tavallaan kuva/teksti/ääni-ihminen

> Alussa joutuu varmaan tekeen hommia, että se lähtis, muutenhan siinä on
> vain tyhjät kuoret ja jos mitään ei näytä tapahtuvan ihmiset alkaa
> hyljeksiä "kuollutta" paikkaa.

totta...seuraavat kuukaudet näyttää.