Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] RE: [puhekupla] Vinkkejä?

From: Mikko Koski (mikko.koski@emailcartoon.net)
Date: 02.07.2001 - 15:13:13

Joo meiltä saattaisi löytyä. Käyppä tutustumassa www.emailcartoon.net ja ota
yhteyttä olen nyt kesälomalla mutta voidaan palata asiaan elokuusssa.
Muutkin kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä :)

T. Mikko Koski

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mikko Koski
myyntijohtaja
Oy Email Cartoon Ab
Ratapihankatu 53 C
20100 Turku
Puh 02 339 0339
Fax 02 339 0350
GSM 040 5200 500
mikko.koski@emailcartoon.net
http://www.emailcartoon.net

Pictura comica in medias res! - Sarjakuvalla suoraan asiaan!