Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Rakkaudesta kirjaan - tunnustuspalkinto

From: vekatai@utu.fi
Date: 30.06.2001 - 11:13:13

Helsingin kirjamessuilla tullaan jakamaan 50.000 markan arvoinen
Rakkaudesta kirjaan - tunnustuspalkinto.

"Tarkoituksena on palkita yksityinen henkilö tai yhteisö, joka on
todistettavasti pitkään ja johdonmukaisesti toiminut kirjallisuuden
harrastamisen vahvistamiseksi ja syventämiseksi käytännön opetus- tai
ohjaustyössä...(jne jne..)"

Palkintoraadissa istuvat Olli Arrakoski (Tammi), Päivi Setälä (Hgin
yliopisto), Jarmo Papinniemi (YLE) ja Bror Felixson (Suomen messut).

Lienee "vähän" yltiö-optimistista kuvitella, että tätä ensimmäistä kertaa
jaettavaa palkintoa myönnettäisiin sarjakuva-asioista/ansioista...

Vaan jos haluatte yrittää itse tahi "ilmiantaa" kaverinne / mieleisenne
kustantajan jne., niin laittakaa ehdotus menemään 24.9 mennessä os. Suomen
Messut / Rakkaudesta kirjaan - tunnustuspalkinto, PL 21, 00521 Hki tai
viestikää suoraan kirjamessujen tiedottajalle tiina.saarnimo@finnexpo.fi

50.000 markalla kustantaisi esim. vuoden Sarjainfot (??)

t. Vesa K.