Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Puhekupla mainoskanavaksi?

From: nene elf (nene@luukku.com)
Date: 29.06.2001 - 17:53:53

tuskin mielipiteeni paljon painaa tässä asiassa, mut jos nuo
mainokset pysyvät sarjakuvissa, niin ei se ainakaan mua haittaa...
ihan mielellään sitä kuulis millon mikäkin albumi ilmestyy...

...enemmän häirittee tää keskustelu asiasta, et päättäkääs jo, pliis!

--
Vain Sinä Olet Sinä
     Only You Are You

............................................... Oma sähköposti aina käytössä! http://luukku.com