Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjakuvan kriisi ja kuinka siitä toivutaan

From: Herkko Eskelinen (herkkoesk@artic.net)
Date: 12.06.2001 - 09:54:54

Minä tykkään sarjakuvalehdestä myös esineenä, teoksena...vähän niinkuin tauluista jne.
Jäisi harmittamaan, jos kaikki tungettaisiin verkkoon yms. multimediateoksiin.

Vaikka aika monet ovatkin tehneet verkkoon sarjakuvia (minä myös), niin tykkään edelleen nähdä ne paperille painettuna.

näin aamutuimaan fiilistelee herkko
(kait se tulevaisuus silti on siellä INTERNETISSÄ)

--
herkko (eskelinen)

______________________________________________________ Artic. Virtual community. http://ads.artic.net/goto.jsp?adid=19&p=mail&c=mail