Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] paras omakustanne

From: vekatai@utu.fi
Date: 29.05.2001 - 08:56:56

> minua kiinnostaisi tietää hyviä lehtiä joihin tutustua ja kuinka niitä
> voi hankkia. Sarjakuvaseuran sivuilla oli jotakin ja Sarjainfossa on
> esitelty pienlehtiä suppeasti, mutta kummastakaan ei oikein saa selvyyttä
> ovatko ne lehdet tutustumisen arvoisia kun kaikki on niin ympäripyöreästi
> kerrottu.

Kiitos jumalaisen tms. internetin, sangen moni tekijä/t on/ovat
laittanut/neet omille nettisivuilleen infoa tuotannostaan - kupla.net:in
kautta löytynee mm. ASEMAn linkki - olikos se www.go.to/asema - lisäksi
kannattaa penkoa divarien nurkkia festivaaleja odotellessa, Sarjainfon
pienlehtipalstalta löytyy tilausosoitteita kuin myös esim. Rumban ja
Soundin pienilmoituksista. Suuri Kurpitsa -tuotanto ja Sarjari kuuluvat
tietenkin perussivistykseen. Molempia löytyy suurempienkin kirjakauppojen
hyllyiltä.
Aiheesta sivuten, joskos on herra Jone Mattila tehnyt uutta sarjaa viime
aikoina, kovasti olivat hienoja aiemmat "Ankkalinnan mielisairaala" ym.
julkaisunsa.

>paljastakaa ihmiset!

Tämä lienee eksistentiaalinen kysymys johon on syytä jättää vastaamatta.

t. Vesa K.