Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] paras omakustanne

From: hannu tonttunen (monkeypr@hotmail.com)
Date: 28.05.2001 - 11:33:33

hei,

olen vähän aikaa sitten kiinnostunut suomalaisesta sarjakuvasta ja minua
kiinnostaisi tietää hyviä lehtiä joihin tutustua ja kuinka niitä voi
hankkia. Sarjakuvaseuran sivuilla oli jotakin ja Sarjainfossa on esitelty
pienlehtiä suppeasti, mutta kummastakaan ei oikein saa selvyyttä ovatko ne
lehdet tutustumisen arvoisia kun kaikki on niin ympäripyöreästi kerrottu.
paljastakaa ihmiset!

hannu