Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] suomessa liian vähänmangapiirtäjiä

From: Herkko Eskelinen (herkkoesk@artic.net)
Date: 09.05.2001 - 12:17:17

kunhan heitän ilkeetä läppää.

olin tuossa taannoin sellaisella kurssilla ja siellä oli joku tämmönen tauti niissä ihmisissä, että ne luki niitä manga-juttuja. ja luettuaan ne sitten keskusteli aiheesta ja luki sitten lisää. jne. jne.

minä en näe mangassa juurikaan hyvää. se on minusta perkeleen ikävystyttävää ja samaan muottiin lyötyä.

"vautsi!!! tää jätkä piirtää 12 sivua päivässä mangaa....vautsi!!! vautsi!!!"

vein niille sitten kassillisen kotimaisia pienkustanteita...sieltäkin ne sitten kaivoi esiin jonkun "tää on sitä ja sitä mangaa"

niin että jos sitä ei saa tarpeeksi, niin lopettakaa puhuminen ja rytykää piirämään. en enää ilkeile.

onks pellefantti hyvä?