Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] suomessa liian vähän mangapiirtäjiä

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 04.05.2001 - 19:59:59

>määrästä.
>haluavat vain
> >
>Suomalainen mangan piirtäjä? Jaa Jani Eronen on siis japanilainen
>nimi? Warren raiskasi jo mangan miksi jonkun suomalaisen pitäisi
>viellä raiskata se uudestaan?
>--
>ICQ:24928919
>"Fuck them if they can't take a joke"
>-J.R. "Bob" Dobbs

Heiheihei, tarkoittaako tuo nyt sitten sitä, että jokainen ei-japanilainen
sarjakuvapiirtäjä piirtää automaattisesti huonoja sarjakuvia? >:( Ja jos nyt
ei Warrenin sarjiksista satu pitämään niin voin todeta että kyllä Japaninkin
puolelta löytyy vaikka kuinka paljon ja todella huonoa mangaa. Jos pitää
manga tyylistä niin kyllä sillä voi piirtää, yhtä lailla voi ottaa
vaikutteita jostain muualta kuten Amerikasta tai Belgiasta. Et silleen.

- Aura I.