Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] FESTARIKOKOUS 14.5.

From: vranta@mappi.helsinki.fi
Date: 05.05.2001 - 21:34:34

Rakkaat ystävät!

"Näkemiin, vapaaehtoinen, sinä lähdet taistelemaan, ja minä, partisaani, jään
huoltoa turvaamaan." Vapputunnelmissa.

FEstarikokous pidetään tällä kertaa Hip-Officessa, jossa sijaitsee myös
Sarjakuvaseuran uusi toimisto. Aika: maanantai 14.5. klo 17. Osoite:
Fredrikintori eli Fredrikinkatu 61 A, 8. kerros. Sisään porttikongista, isolla
taululla lukee että Hip-Office. Siellä saa kuulemma kahvia ja sen sellaista.
Kaupunginosa on Kamppi.

Tämän jälkeen Seuran työhuone ottaa vastaan festarin merkeissä joka maanantai
samaan aikaan. Kahvia myös tarjoillaan, töitä jaellaan ja apua (nyt orjat
kuulolla!) tarvitaan kaikenlaisissa hommissa.

HUOMIO! Tätä ennen kokoonnutaan kuitenkin festarin somistuksen ja näyttelyiden
tekemisen tiimoilta jo ensi tiistaina, 8.5. Meteori-kahvilassa Lasipalatsissa
klo 18.30. Näyttelyhommista ja ulkoasusta kiinnostuneet sinne myös!

14. päivä on luvassa jo konkreettisia toimia. Festarilehden deadline umpeutuu,
näyttelyistä on päätettävä, somistusjutut, ohjelma, käytännön asiat... HUH!
Eikö tämä jo innosta?

Tervetuloa.

Älkää kysykö multa mitään ensi viikon aikana, koska en ole kaupungissa. Palaan
kokoukseen mennessä. Luen sähköpostin ennen kuin tulen. Kääntykää Rojun puoleen
roju@kaapeli.fi tai jonkun muun.

ville ranta