Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] (mainos) Glömp4 ...

From: Tommi Musturi (tomustur@uiah.fi)
Date: 03.04.2001 - 02:04:04

sain vihdoin jotain julkaistua ... ja vain vajaan vuoden myöhässä:

---

GLÖMP4 (Bong14) 30 mk

Sarjakuva-antologian neljäs numero ... 60 B5-sivua värikansissa: ankkojen elämää - kaksipäisiä naisia - kirjasto ja helvetti - ruohonleikkuuta - irtokäden sonaatin - räjähtävä synnytys - aikamatkailua viuh - donkey kong vauh - maatalousnäyttely ja loikoilua - Tangomarkkinat voi jee. Mukana käännökset englanniksi.

Tekijät: Sami Aho, Jyrki Heikkinen, Heta Ilmonen, Merja Järvelin, Mikko Jylhä, Marko Kalliokoski, Jarno & Marko Latva-Nikkola, Mika Lietzen, Raine Liimakka, Juho Marttila, Tommi Musturi, Henna Raitala, Vilja Takalo ja Mikko Väyrynen.

---

SPACE ROCKET: "Hot Gadulka Suicide" 7"EP (Bong12) 25 mk

Puola­Maailma akselin rajoja koetteleva veryfreejazz-trio jatkaa siitä mihin edellisellä julkaisullaan jäi ­ ongelmat Meksikon aavikkoagenttien kanssa siis kertautuvat. Onko totuus vain haitairin henkäisy vai 36 tunnin krapulan aikaansaama salaliitto, jolla kuulija saatetaan paremmille pannareille? Kravatti pakottaa itsensä umpisolmuun ja takaisin, eikä napanuorakaan kylmene edes saksien läheisyydessä. Etäisellä huoltoasemalla selvästikin tapahtuu jotain korkeamman voiman ohjaamaana. Tunnelmaa salapoliisihenkisenä mikstuurana!

sängyn alta aiempia julkaisuja:

GLÖMP3 (60 sivua sarjakuvaa, reilu kymmenen tekijää) 15 mk SIAMILAINEN YKSÖNEN (J. Marttilan nerokas minialbumi, painos melkein loppu!) 15 mk MOUTH ODOUR: s/t 7"EP 10 mk BRATS: Night of the Gorilla 7"EP 10 mk MOUTH ODOUR: "Refrigerator" 7"EP 15 mk IN-WALKED BLANK: "Songs That Time Forgot" 7"EP 15 mk WARSER GATE / CAN CAN HEADS: 7"EP 15 mk PYLON: Rocks and Whips CDr 35 mk

Tilaukset postitse (Tommi Musturi, Väinö Auerin Katu 3 O 50, 00560 Hki) tai rahna suoraan tilille (TSOP 573182-431193). Tiliä käyttäessänne laittakaa vaikka maili vielä minulle ... niin, hinnat sisältävät postimaksun. Uusia julkaisuja tullee "lähiaikoina" saamaan myös ainakin Tampereen ja Helsingin puodeista - ota yhteyttä lähimmäiseen.

Asianosaiset tulevat saamaan tekijänkappaleensa tämän viikon kuluessa.

PÖÖ!

tomm.

/ the flying luttenbachers : "...the truth is a fucking lie..."