Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Roope-setXkX muuttunut?

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 22.02.2001 - 13:04:04

Juuri eilen koin ihan uudenlaista taktiikkaa istuessani Cosmic Comic Cafen
toimistossa. Mieshenkilö soitti ja sanoi olevansa X nettifirmasta Y, ja sitten:
"Teiltä on ilmeisesti yritetty soittaa meillepäin, mitähän asia mahtoi koskea."

Hölmönä yritin kysellä, kuka mahdollisesti olisi soittanut firmaan Y, ja kun
kukaan paikallaolio ei myöntänyt, ilmoitin herralle X, ettei tietääkseni kukaan
ole soittanut meiltä heille.

Herra X: "Vai niin, no voisinko tehdä tässä kuitenkin erinomaisen tarjouksen -
onko teillä nettisivuja, ne saisi meiltä todella edullisesti..."

Minä ainakin luotan jatkossa kirjanpitäjämme neuvoihin. Jos hänelle soittaa
ennalta tuntematon henkilö, hänen ensimmäinen kysymyksensä on aina "Myytkö sä
jotain?" Luuri kiinni heti jos vastaus on myöntävä.

t. Vesa K.