Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Roope-setXkX muuttunut?

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 22.02.2001 - 11:58:58

Oi voi, näitä riittää. Parempi puoliskoni on niistä pääsemättömissä, on
joskus antanut pikkusormen jollekin Meidän naisten tai Glorian kodin tai
kuurojen edushenkilölle.
Tavallinen käytäntö: minä vastaan puhelimeen, tuntematon nuorimies
tiedustelee miellyttävällä äänellä, "onkohan Annikki kotona?", ja minun
oletetaan suhtautuvan soittoon asiapohjalta. Jos kysyn, mitähän asia mahtaa
koskea, vastataan usein: "no minä palaan asiaan, milloinkahan...?"
- Välillä tuntuu, että puolet suomalaisista toimii puhelinmyyjinä ja yrittää
myydä lehtiä tai hyväntekeväisyyttä toiselle puolelle suomalaisia.
- En osaa arvata, miten pään saa auki. Mutta jos saat, voin vakuuttaa, että
hupia on luvassa lopuksi elämää. *** Arvelee *** Heikki K.